Twój tytuł: Jaki produkt wypróbowałeś i przetestowałeś?
Przykładowe tytuły: Recenzja produktu: Wreszcie są! Najnowsze słuchawki bezprzewodowe albo Niedrogie łóżeczko dziecięce, które musi mieć każdy przyszły rodzic! Idealny bagaż podręczny
Aby poprawić SEO posta, tytuł powinien zawierać słowo kluczowe.
Recenzje produktów są świetne, jeśli chcesz porównywać produkty dla swoich czytelników. Czytelnicy będą do Ciebie wracać po wiedzę i przykłady z życia wzięte.
Każda rzetelna recenzja produktu powinna zaczynać się od akapitu wprowadzającego. To Twoja szansa, aby przyciągnąć uwagę czytelników i powiedzieć im, czego mogą się spodziewać. Czy recenzujesz jeden produkt, czy porównujesz kilka? Jakie są pełne nazwy produktów? Podziel się z czytelnikami swoją wiedzą w tej dziedzinie, np. frustracją z powodu dostępnych na rynku produktów, które nie spełniły Twoich oczekiwań. Albo opowiedz, dlaczego ta recenzja pokaże im szczegółowo wszystkie zalety produktu.
Nagłówek 1: Twoje pierwsze wrażenia
Czytelnicy chcą mieć wrażenie, że podczas ich pierwszej styczności z produktem mają do dyspozycji wszystkie szczegóły, które Ty znasz. To miejsce, w którym możesz opisać i przedstawić wygląd i styl produktu oraz wszystkie jego funkcje. Pamiętaj, aby dołączyć zdjęcia, które ożywią Twoją historię.
Nagłówek 2: Jak testowałeś
Dołącz osobiste anegdoty na temat tego, jak produkt Ci pomógł. Kiedy, gdzie i w jaki sposób go używałeś? Im bardziej osobista będzie Twoja relacja, tym bardziej czytelnicy będą się z Tobą identyfikować i uznawać Cię za osobę godną zaufania. Jeśli poprosiłeś inne osoby o testowanie produktu, powiedz o tym czytelnikom.
Ludzie mogą nie być świadomi wszystkich aspektów, w jakich produkt może im się przydać. Pamiętaj więc, aby podkreślić je w swoim poście. Możesz wspomnieć o sposobach, o których nawet nie pomyśleli!
Nagłówek 3: Plusy i minusy
Pamiętaj, aby postawić się w sytuacji swoich czytelników. Wymień ich problemy, a następnie pokaż, w jaki sposób produkt może im pomóc (lub nie!). Musisz dowiedzieć się, jakie są ich problemy i jak produkt może je rozwiązać.
Jeśli porównujesz kilka produktów, dodaj wykres lub tabelę, gdzie użytkownicy będą mogli od razu zobaczyć podobieństwa i różnice. Pomoże im to wybrać produkt, który chcą zakupić.
Z różnych powodów nie każdy ma dostęp do produktu, o którym mówisz. Dlatego możesz podać kilka alternatyw wyboru. Czytelnicy będą Ci za to wdzięczni.
Nagłówek 4: Ocena końcowa
Po pierwsze, przypomnij czytelnikom (jeszcze raz) o swoim wieloletnim doświadczeniu w tej dziedzinie i dlaczego jesteś idealną osobą do oceny tego produktu. Ocena końcowa nie jest konieczna w każdej recenzji, ale zdecydowanie pomaga. Podsumuj swoje przemyślenia i opinię na temat produktu, wystawiając ocenę. 5 na 5 gwiazdek? 1 na 2 kciuki? Powiedz ludziom, jakie jest Twoje zdanie.
Zarabiaj na swojej recenzji, dołączając linki partnerskie. Czytelnicy mogą kupić produkt za pomocą linku, który im udostępnisz, a Ty otrzymasz prowizję. To świetny sposób na zarabianie pieniędzy bez nachalnego reklamowania. Pamiętaj tylko, aby poinformować, że są to linki partnerskie!
Dowiedz się więcej o linkach partnerskich w naszym poradniku.
Jeśli jest to produkt, który sprzedajesz na swojej stronie Wix, dodaj link prowadzący bezpośrednio do podstrony produktu za pomocą przycisku Dodaj na pasku bocznym.
Zaproś czytelników do komentowania i dzielenia się swoimi doświadczeniami, jeśli używali już tego produktu.
Comments